Конспект лекцій з дисципліни «Стратегічний маркетинг в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі» для здобувачів освітнього ступеня «магістр» спеціальності 242 Туризм денної форми навчання



Кількість сторінок: 

263с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

338.487:658.8](075.8)

Бібліографічна картка: 

Конспект лекцій з дисципліни «Стратегічний маркетинг в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі» для здобувачів освітнього ступеня «магістр» спеціальності 242 Туризм денної форми навчання [Електронний ресурс] / [упоряд. Ю.М. Тихоненко]; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2018. – 263 с.

Анотація: 

Конспект лекцій з дисципліни «Стратегічний маркетинг в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі» містить вісімнадцять лекцій за основними темами, у яких висвітлено роль стратегічного маркетингу для підприємств туристичного та готельно-ресторанного бізнесу, його значення та інформаційне забезпечення. Особливе місце відводиться поняттям та навичкам для управління туристичним підприємством.

Спеціальність: 

Напрям підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/2764
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.