Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання



Кількість сторінок: 

30с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8(07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд. : О. В. Коломицева, Н. В. Шевченко ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2019. – 30 с.

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження»: загальні положення, вимоги до структури курсової роботи, правила та вимоги до оформлення курсової роботи, критерії оцінювання курсової роботи, корисні посилання для написання курсової роботи. Для здобувачів освітнього ступеня бакалавра зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форми навчання

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/2894
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.