Практикум з дисципліни «Менеджмент та маркетинг в музейній сфері» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 032 Історія та археологія



Автор: 

Кількість сторінок: 

32с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

069.6:339.138](076)

Бібліографічна картка: 

Практикум з дисципліни «Менеджмент та маркетинг в музейній сфері» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 032 Історія та археологія [Електронний ресурс] / упоряд. А.І.Лисенко ; Мво освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2020. – 32 с.

Анотація: 

Матеріал навчального видання систематизовано відповідно до навчальної та робочої програм навчальної дисципліни «Менеджмент та маркетинг в музейній сфері». Висвітлено теми, які є базовими для опанування курсу. Кожна тема практикуму включає мету та завдання, план семінарського заняття, контрольні питання, навчальні завдання, перелік тем рефератів та презентаційних робіт. Для здобувачів освітнього ступеня бакалавра зі спеціальності 032 «Історія та археологія»

Кафедра: 

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3463
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.