Автор:
Кількість сторінок:
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
ISBN:
УДК:
Предметні терміни:
Бібліографічна картка:
Анотація:
У навчальному посібнику висвітлено засади управління креативними процесами на підприємствах. Розглядаються теоретичні аспекти і шляхи практичного застосування знань в галузі креативного менеджменту. Матеріал викла дено з урахуванням закордонного і вітчизняного досвіду в цьому порівняно новому напрямку менеджменту, і дозволить студентам отримати необхідні знання, виявити та розвинути якості і навички, необхідні для ефективної роботи креативного управління.
Посібник призначено для студентів спеціальності 8.000014 «Управління інноваційною діяльністю», а також слухачам системи підвищення кваліфікації, аспірантам, підприємцям, управлінським працівникам вітчизняних підприємств.
Факультет:
Кафедра:
Ступінь підготовки:
Тип документу:
Каталог: