Брендинг: підручник



Кількість сторінок: 

507с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

659.126(075.8)

Бібліографічна картка: 

Чернишова, А. М. Брендинг [Електронний ресурс] : підручник / А. М. Чернишова, Т. Н. Якубова. - М .: Юрайт, 2014. - 504 с.

Анотація: 

 У підручнику представлено комплексне висвітлення теоретичних і практичних сторін всіх етапів створення, виведення на ринок, підтримання, зміцнення та капіталізації на ньому брендів товарів, послуг, компаній з метою завоювання ними лідируючих позицій на ринку. Книга містить ілюстративний матеріал, докладно відображено сучасний рівень розвитку наукових знань з дисципліни та зарубіжний досвід. Після кожного розділу наведено запитання та завдання для самоконтролю і вправи, що істотно полегшує засвоєння матеріалу.

Для студентів вищих навчальних закладів. Може бути корисний викладачам економічних і гуманітарних вузів та факультетів, аспірантам, господарським працівникам і спеціалістам в області комерції та управління.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3707

Авторські права: 

https://stud.com.ua
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.