Бренд-менеджмент: теорія і практика : навчальний посібник



Кількість сторінок: 

204с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

659.126(075.8)

Бібліографічна картка: 

Бренд-менеджмент: теорія і практика [Електронний ресурс] : навч. посібник / упоряд. І. В. Струтинська. – Тернопіль : Прінт-офіс, 2015. – 204 с.

Анотація: 

У навчальному посібнику проаналізовано основні теоретичні положення бренд-менеджменту, розкрита суть особливостей розробки сильного бренду його архітектури; висвітлено низку питань стосовно бренду країни, брендингу в сфері культури і політики. Після кожного модулю у підручнику наводиться перелік питань для самоконтролю, а також практикум для формування навичок управління брендом. Навчальний посібник може бути цікавим для студентів, науковців, фахівців, а також всіх, хто цікавиться проблемами бренд-менеджменту.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3707

Авторські права: 

ТНТУ
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.