Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник



Автор: 

Кількість сторінок: 

191с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

339.138(075.8)

Бібліографічна картка: 

Маркетингові комунікації [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / упоряд. І. В. Король; МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2018. – 191 с.

Анотація: 

У посібнику висвітлюється навчальний матеріал, який забезпечує теоретичне вивчення та опанування навичок роботи у сфері маркетингових комунікацій. Розглядається сутність маркетингової політики комунікацій та особливості її організації. Охарактеризовані та всебічно розглянуті такі аспекти маркетингових комунікацій як реклама і рекламна діяльність; стимулювання збуту; процес і засоби стимулювання; мерчандайзинг; персональний продаж; прямий маркетинг; паблік рілейшнз та інші. Навчально-методичний посібник написано з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Він призначений для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, менеджерів і маркетологів та тих практичних працівників, чия діяльність пов'язана з торгівлею та здійсненням комунікацій.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3710

Авторські права: 

електронна бібліотека Державного університету телекомунікацій
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.