Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник



Кількість сторінок: 

300с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

659.113(075.8)

Бібліографічна картка: 

Діброва, Т.Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика [Електронний ресурс] : підручник / Т. Г. Діброва, С. О. Солнцев, К. В. Бажеріна ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018. – 300 с.

Анотація: 

Висвітлено сучасні проблеми організації рекламної діяльності підприємств. Визначено місце та функції реклами в системі інтегрованих маркетингових комунікацій, проаналізовано вітчизняні та світові тенденції розвитку рекламних послуг. Розглянуто етапи розроблення стратегії рекламної кампанії: підходи до визначення рекламного бюджету; створення рекламного повідомлення, реалізацію медіастратегії рекламної кампанії. Запропоновано систему маркетингових досліджень для розроблення рекламної кампанії та визначення її ефективності та висвітлено організацію рекламної кампанії у міжнародному середовищі. Для студентів спеціальності «Маркетинг», аспірантів, викладачів, фахівців із маркетингу та реклами

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3712

Авторські права: 

КПІ ім. Ігоря Сікорського
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.