Управління брендом в системі маркетингу : підручник



Кількість сторінок: 

308с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

659.126(075.8)

Бібліографічна картка: 

Малинка, О. Я. Управління брендом в системі маркетингу [Електронний ресурс] : підручник / О. Я. Малинка, А. О. Устенко. - Івано-Франківськ : Фоліант, 2014. - 308 с.

Анотація: 

Підручник розроблений відповідно до типової робочої програми з курсу «Бренд-менеджмент» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст» усіх спеціальностей з менеджменту та маркетингу. Підручник розкриває теоретичні і практичні аспекти управління брендами в діяльності споживчих і промислових підприємств. Складається з трьох розділів: перший розділ розглядає методологічні основи створення бренду, у другому подано особливості управління брендом в системі маркетингу, третій розділ пропонує методику оцінки ефективності управління брендом. Містить базову термінологію з бренд-менеджменту, маркетингові ситуації та аналітичні вправи, творчі завдання, тематичні кросворди, цікаві факти зі сфери брендингу.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3713

Авторські права: 

ІФНТУНГ
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.