Рекламний креатив: навчальний посібник



Кількість сторінок: 

208с.

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-61-7703-06-7

УДК: 

659.113(075.8)

Предметні терміни: 

Бібліографічна картка: 

Рекламний креатив [Електронний ресурс] : навчальний посібник / упоряд.: О. І. Вікарчук, О.О. Калініченко, С.М. Ніколаєнко, І.О. Пойта. – Житомир : Видавець О. О. Євенок, 2018. – 208 с.

Анотація: 

Мета навчального посібника – ознайомити читачів з актуаль-ними аспектами теорії і практики рекламного креативу, дисципліни, в якій поєднуються прагматичність і творчість, спонукати їх до оригінальних, неординарних пошуків вирішення рекламних завдань. Посібник містить лекційний мареріал, методичні вказівки щодо вивчення кожної з тем, плани практичних занять, завдання для самоконтролю, тести, словник окремих термінів, список рекомендованої літератури. Розраховано на студентів закладів вищої освіти, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також викладачів, аспірантів і бізнесменів-практиків.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3714

Авторські права: 

електронна бібліотека ЖДУ
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.