Маркетинговий аудит: збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи (практикум)



Кількість сторінок: 

84с.

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-966-434-393-7

УДК: 

658.5:657.6

Бібліографічна картка: 

Шевченко, В. М. Маркетинговий аудит [Електронний ресурс] : збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи (практикум) / В.М. Шевченко, А.Д. Мостова. – Дніпро : Університет імені Альфреда Нобеля, 2017. – 84 с.

Анотація: 

Збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи розроблено на основі робочої програми навчальної дисципліни «Маркетинговий аудит» згідно з освітньою програмою спеціальності «Маркетинг» бакалаврського рівня вищої освіти. Збірник містить ключові терміни і поняття, питання для групової дискусії, тести, аналітичні та практичні завдання, ситуаційні вправи (кейси), запитання для самоконтролю. Призначений для здобувачів денної, заочної та дистанційної форм навчання, які вивчають дисципліну «Маркетинговий аудит», а також аспірантів, викладачів, фахівців-практиків, діяльність яких пов’язана з розробкою заходів щодо аудиту маркетингової діяльності підприємства

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Дисципліна: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3717

Авторські права: 

ДУАН
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.