Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Управління брендом та бренд-комунікації» для здобувачів освітньо- наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальності 075 Маркетинг



Кількість сторінок: 

32с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

659.126:659.4](07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Управління брендом та бренд-комунікації» для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальності 075 Маркетинг [Електронний ресурс] / упоряд.: О.В. Коломицева, А.О. Боковня, О.В. Вартанова ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2020. – 32 с.

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Управління брендом та бренд-комунікації». Відповідно до структури курсу кожне завдання вміщує тему, мету, питання для обговорення і завдання для практичних занять. Для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальностей 075 «Маркетинг» (освітньої програми «Маркетинг») усіх форм навчання

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3728
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.