Редактор:
Кількість сторінок:
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
ISBN:
УДК:
Предметні терміни:
Бібліографічна картка:
Анотація:
Підручник присвячений одному з наймолодших і інтенсивно розвиваються напрямків менеджменту - управління знаннями. Конкурентні відносини сучасної економіки породжують необхідність корпоративного поширення знань. Для бізнесу важливі не інформаційні технології в чистому вигляді, а той потенціал, який вони дають. У підручнику розкриваються теоретичні основи теорії управління знаннями в організації, а також описані принципи застосування комплексного підходу до розробки систем управління знаннями. Підручник відповідає державному стандарту вищої професійної освіти третього покоління.
Для студентів і аспірантів, які навчаються за спеціальностями "Менеджмент організацій", "Маркетинг", "Прикладна інформатика", "Атикризове управління", а також для фахівців в області менеджменту, маркетингу та інформаційних систем.
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог: