Маркетинг: сучасна концепція та технології : підручник



Автор: 

Кількість сторінок: 

326с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-966-289-050-1

УДК: 

658.8(075.8)

Бібліографічна картка: 

Парсяк, В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології [Електронний ресурс] : підручник / В. Н. Парсяк . ─ Стер. вид. ─ Херсон : Олди-плюс, 2020 . ─ 326 с. ─ режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3783

Анотація: 

У підручнику викладені теоретичні положення та прикладні методики маркетингу з використанням базових концепцій і понять, вивчення яких передбачено вимогами відповідного державного освітнього стандарту.

Адресований студентам економічних та інженерних спеціальностей очної, заочної та післядипломної форм навчання; може бути корисним керівникам і співробітникам маркетингових служб державних і приватних підприємств, органів місцевого самоврядування, широкому колу зацікавлених читачів.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3783
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.