Маркетинг інформаційних продуктів і послуг: навчальний посібник



Кількість сторінок: 

480с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-966-2609-07-3

УДК: 

658.8+004.73+002+316.77](075.8)

Бібліографічна картка: 

Палеха, Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха . ─ Київ : Ліра-К, 2020 . ─ 480 с. ─ режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3785

Анотація: 

Мета навчального посібника — розкрити суть основних категорій маркетингу інформаційних продуктів і послуг, розглянути роботу з їх створення як системи і пояснити кожну її складову. Викладений тут матеріал допоможе студентам детальніше з’ясувати особливості сучасного маркетингу інформаційних продуктів і послуг, оволодіти знаннями, необхідними для побудови ефективно діючої організації.

Для слухачів курсів початкової економічної освіти, університетських курсів, студентів вищих навчальних закладів, документознавців, усіх, хто хоче ознайомитися з основами маркетингу інформаційних продуктів і послуг.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3785
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.