Маркетинг технічних інновацій: навчальний посібник



Кількість сторінок: 

414с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-966-2609-07-3

УДК: 

658.8+330.341.1+347.77+658.012.32.6](075.8)

Бібліографічна картка: 

Маркетинг технічних інновацій [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / М. К. Сукач, І. В. Ніколенко, Г. О. Оборський та ін. ; за ред. М. К. Сукача . ─ Київ : Ліра-К, 2016 . ─ 414 с. ─ режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3787

Анотація: 

Викладено джерела, сутність та структуру інноваційного процесу. Розглянуто питання інформаційного забезпечення інновацій, захисту і ліцензування об’єктів інтелектуальної власності, основні засади трансферу технологій. Наведено концепцію та принципи маркетингової діяльності в інноваційному середовищі. Зазначено основні функції та завдання маркетингу інновацій у науковій і виробничій сферах. В посібнику наведено методи і прийоми інноваційного менеджменту та управління ризиками. Приділено увагу забезпеченню якості інновацій, відбору і експертизі інноваційних проектів та оцінці їх ефективності.

Призначений для студентів і магістрантів будівельних та загальноінженер-них напрямів з дисципліни «Маркетинг технічних інновацій». Може бути корисним для спеціалістів, які займаються питаннями інформаційного забезпечення інновацій у виробництві, маркетингом та менеджментом інноваційних проектів.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3787
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.