Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Екологічний маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 101 Екологія усіх форм навчання



Кількість сторінок: 

22с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

502.1(07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Екологічний маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 101 Екологія усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд. Н.В. Загоруйко ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. – 22 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3965

Анотація: 

У виданні містяться матеріали для виконання самостійної роботи з дисципліни «Екологічний маркетинг». Подано завдання до самостійної роботи, вимоги щодо їх виконання, перелік запитань для підготовки до кожної теми навчальної дисципліни та перелік необхідної літератури. Навчальна дисципліна є вибірковою з циклу професійної підготовки фахівців екологів і спрямована на формування теоретичних знань, умінь та практичних навичок у галузі екологічного маркетингу для визначення нагальних завдань з метою поліпшення взаємовідносин між економічними цілями виробництва та екологічним тиском на довкілля

Кафедра: 

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3965
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.