Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання



Кількість сторінок: 

26с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8:330.341.1](07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд.: Л.С. Васильченко, С.М. Пепчук ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. – 26 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4333

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Маркетинг інновацій»: мету, завдання та зміст навчальної дисципліни за темами, перелік
питань для обговорення та завдання до практичних робіт.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Дисципліна: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4333
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.