Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг заочної форми навчання



Кількість сторінок: 

14с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8:330.341.1](07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг заочної форми навчання [Електронний ресурс] / eпоряд.: Л.С. Васильченко, С.М. Пепчукe; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. – 14 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4334

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг інновацій»: загальні методичні вказівки, завдання до контрольної
роботи, методичні вказівки до виконання теоретичних та практичних завдань контрольної роботи та питання до іспиту.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми «Маркетинг» заочної форми навчання.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Дисципліна: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4334
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.