Автор:
Кількість сторінок:
14с.
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
658.8:330.341.1](07)
Бібліографічна картка:
Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг заочної форми навчання [Електронний ресурс] / eпоряд.: Л.С. Васильченко, С.М. Пепчукe; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. – 14 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4334
Анотація:
Видання містить методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг інновацій»: загальні методичні вказівки, завдання до контрольної
роботи, методичні вказівки до виконання теоретичних та практичних завдань контрольної роботи та питання до іспиту.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми «Маркетинг» заочної форми навчання.
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог:
Ідентифікатор URL:
http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4334