Кількість сторінок:
30с.
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
658.8.03(07)
Бібліографічна картка:
Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд.: О.В. Коломицева, Л.С. Васильченко ; М-во освіти і науки України, Черкас, держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. – 30 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4530
Анотація:
У методичних рекомендаціях до практичних робіт з навчальної дисципліни
«Маркетингове ціноутворення» наведено основні питання для підготовки до практичної
роботи, типові практичні завдання, включаючи тестові завдання та задачі.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг
освітньої програми «Маркетинг» усіх форм навчання.
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог:
Ідентифікатор URL:
http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4530