Методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни «Економіко-математичні методи та моделі в маркетингу» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання



Кількість сторінок: 

39с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

330.4:658.8](07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни «Економіко-математичні методи та моделі в маркетингу» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд.: О.В. Коломицева, Т.І. Бурцева ; М-во освіти і науки України, Черкас, держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. – 39 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4532

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни
«Економіко-математичні методи та моделі в маркетингу»: мету, завдання та зміст навчальної
дисципліни за темами, методичні вказівки та завдання до виконання лабораторних робіт.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг
освітньої програми «Маркетинг» усіх форм навчання.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4532
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.