Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання



Кількість сторінок: 

12с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8(07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд.: О.В. Коломицева, А.О. Боковня ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. – 120 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4548

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни
«Маркетинг»: мету, програмні результати навчання навчальної дисципліни за темами, порядок проведення практичних занять, основні методи навчання, перелік питань для обговорення та завдання до практичних робіт.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми «Маркетинг» усіх форм навчання.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Дисципліна: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4548
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.