Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання



Кількість сторінок: 

49с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

339.9:339.138](07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд. Н.О. Паламарчук ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. – 49 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4573

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Міжнародний маркетинг». У методичних рекомендаціях подано: тематичний план дисципліни, завдання-кейси, тематику науково-дослідної роботи, питання до іспиту, систему критеріїв оцінювання знань з дисципліни, літературу.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4573
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.