123 - Комп’ютерна інженерія



Методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни «Компоненти проблемно-орієнтованих та робототехнічних систем» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 123 Комп’ютерна інженерія, освітньої програми «Спеціалізовані комп’ютерні системи» денної форми навчання



Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Системне програмування» для здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» галузі знань 12 - Інформаційні технології усіх форм навчання



Теорія ймовірностей. Випадкові величини: навчально-методичний посібник з дисциплін "Теорія ймовірностей", "Теорія ймовірностей та математична статистика" для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальностей 112, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 151 усіх форм навчання



Практикум з математичної статистики з дисциплін «Математична статистика», «Теорія ймовірностей та математична статистика» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальностей 112, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 151 усіх форм навчання



Інтегральне числення функцій багатьох змінних: практикум з дисциплін «Вища математика» та «Математичний аналіз» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальностей 112, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 151 усіх форм навчання



Методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни «Комп‘ютерна схемотехніка» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» галузі знань 12 – Інформаційні технології усіх форм навчання. Частина I



Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Управління науковими проектами» для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальностей 075 «Маркетинг», 121 «Інженерія програмного забезпечення», 131 «Прикладна механіка», 051 «Економіка», 151 «Автоматизація та комп`ютерно-інтегровані технології», 161 «Хімічні технології та інженерія», 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології», 152 «Метрологія та інформаційновимірювальна техніка», 123 «Комп’ютерна інженерія», 126 «Інформаційні системи та технології» усіх форм навчання

Сторінки