Рекламний креатив



Автор: 

Кількість сторінок: 

328с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

966-574-902-1

УДК: 

659.1(075.8)

Бібліографічна картка: 

Примак Т. Рекламний креатив : навч. посіб. [Електронний ресурс] / Т. Примак. - К. : КНЕУ, 2006. - 328 с.

Анотація: 

Часто у своїй професійній діяльності ми зіштовхуємося з пошуком відповідей на такі запитання: Що таке рекламний креатив? Як ефективно управляти креативними процесами у рекламному бізнесі? Як обрати рекламну стратегію і розробити ідею рекламногозвернення? Як ефективно управляти креативними процесами у рекламному бізнесі? Як обрати рекламну стратегію і розробити ідею рекламного звернення? Як матеріалізувати розроблену ідею з допомогою креативних прийомів дизайну та створення рекламних текстів так, щоб вона не втратила своєї цінності? Які психлогічні та соціально-комуникативні технології слід використовувати при створенні рекламних звернень у різних ситуаціях? З чого складається рекламне звернення і які є стилі реклами? Які особливості створення телевізійної та радіореклами? Які креативні прийоми проведедння рекламних кампаній? Нарешті відповіді на них та багато інших можна знайти в одній книзі. "Рекламний креатив" є унікальним навчальним посібником, в якому автор спробувала освітити всі аспекти, починаючи від постановки завдання на розробку рекламного звернення (рекламної кампанії), завершуючи створенням рекламної ідеї та використанням практичних прийомів ії матеріалізації. Посібник стане настільною книгою не тому, що у ньому є готові рецепти вирішення конкретних ситуацій, а за рахунок енциклопедичного зібраннярізних методів і прийомів, які можна використати у створенні рекламних звернень. Посібник оріентовано на тих, хто займається створенням реклами та проведенням рекламних кампаній, менеджерам і працівникам рекламних відділів і агенцій, бізнесменів і керівників великих корпорацій, студентів і аспірантів, викладачів внз та всіх тих, кому не байдужа доля вітчизняної реклами.

Напрям підготовки: 

Дисципліна: 

Тип документу: 

Каталог: 

  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.