Автор:
Кількість сторінок:
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
Предметні терміни:
Бібліографічна картка:
Анотація:
Методичні матеріали дають змогу опанувати теоретичні та прикладні основи міжнародного маркетингу, розглянути методи дослідження середовища маркетингової діяльності, засвоїти методичні засади проведення міжнародних маркетингових досліджень, провести сегментацію світового ринку та здійснити вибір цільових ринків, розробити модель виходу фірми на закордонні ринки та сформувати ефективний міжнародний маркетинговий комплекс. За своєю структурою методичні матеріали складаються з трьох розділів, логічно пов’язаних між собою, таких, що уможливлюють всебічне дослідження міжнародного маркетингу та розв’язання цілої низки теоретико-методологічних завдань.
Факультет:
Кафедра:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог: