Навчально-методичний посібник з дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для здобувачів освітнього ступеня "магістр"



Кількість сторінок: 

111с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.012.32(07)

Предметні терміни: 

Бібліографічна картка: 

Навчально-методичний посібник з дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для здобувачів освітнього ступеня "магістр" [Електронний ресурс] / уклад. : О. А. Кратт, А. С. Сурай, І. М. Холоменюк ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2016. – 111 с.

Анотація: 

Наведені теоретичні матеріали та практичні завдання сприяють формуванню уявлень про управління процесами маркетингової діяльності підприємства та набуттю студентами практичних навичок з фаху, зокрема, вчать студентів правильно застосовувати відповідні поняття, категорії, системи та процеси маркетингового менеджменту; розв’язувати маркетингові завдання та виконувати відповідні функції. Для здобувачів вищої освіти за ступенем магістра.

Спеціальність: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/2125
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.