Управління якістю послуг в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі: конспект лекцій для здобувачів освітнього ступеня «магістр» спеціальності 242 Туризм усіх форм навчання



Автор: 

Кількість сторінок: 

295с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

338.48:005.6](075.8)

Бібліографічна картка: 

Управління якістю послуг в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі [Електронний ресурс] : конспект лекцій для здобувачів освітнього ступеня «магістр» спеціальності 242 Туризм усіх форм навчання / упоряд. С. С. Бєляєва ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2018. – 295 с.

Анотація: 

Конспект лекцій з дисципліни «Управління якістю послуг в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі» містить вісімнадцять лекцій за основними темами, у яких висвітлено питання управління якістю послуг в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі в Україні та країнах світу. Особливе місце відводиться забезпечення цілеспрямованого застосування інноваційних методів, технологій, засобів для забезпечення високого рівня послуг в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі в сучасних умовах господарювання

Спеціальність: 

Напрям підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/2514
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.