Автор:
Кількість сторінок:
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
ISBN:
УДК:
Предметні терміни:
- туристична діяльність
- туризм
- міжнародний туризм
- туроперейтинг
- туристична індустрія
- туроператор
- туристичний продукт
- туристичні послуги
- збутова діяльність
- туристичне обслуговування
- ціна туру
- сезонність туру
- собівартість
- якість послуг
- ліцензування
- стандартизація
- управління персоналом
- кваліфікаційні вимоги
- облік
- фінанси
- стратегічний менеджмент
- корпоративна культура
Бібліографічна картка:
Анотація:
Навчальний посібник сприятиме формуванню у студентів теоретичних та практичних знань з питань туроперейтинry. У виданні розкрито ocoбливості органгзації діяльності туроператора, охарактеризовано технологічні процеси проектування, розробки та збуту турпродукту, висвітлено особпивості співпраці туроператора з постачальниками та діловими партнерами, розкрито фінансові та oблiкoвi аспекти туроперейтингу, виявлено критерії оцінки якості комплексного туристичного обспуговування, висвітлено можливості інформаційних технологій у діялыності туроператора. Навчальний посібник рекомендовано для студентів пanряму пiдготовки «Туризм» галузі знань «Сфера обслуговування», а також для выкладачів, аспірантів та фахівців, які вивчають питания туристичної індустрії
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог: