Кількість сторінок:
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
Бібліографічна картка:
Анотація:
У навчальному посібнику висвітлено сутність та значення маркетингу в сучасному економічному розвитку підприємства. Запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової товарної політики. Розглянуто значення ціни, як складової комплексу маркетингу, а також оцінювання та управління якістю продукції. Приділено увагу методам оцінювання та механізму ринкової конкуренції. Запропоновано практичні завдання і тести щодо набуття практичних навичок маркетингової діяльності та прийняття управлінських рішень. Для викладачів та студентів спеціальності «Маркетинг»
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог: