Маркетингова товарна політика



Кількість сторінок: 

172с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8(075.8)

Бібліографічна картка: 

Коломицева О. В. Маркетингова товарна політика [Електронний ресурс] : навч. посіб. / О. В. Коломицева, І. В. Ганжала, Л. С. Васильченко ; за ред. проф. О. В. Коломицевої ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2018. – 172 с.

Анотація: 

У навчальному посібнику висвітлено сутність та значення маркетингу в сучасному економічному розвитку підприємства. Запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової товарної політики. Розглянуто значення ціни, як складової комплексу маркетингу, а також оцінювання та управління якістю продукції. Приділено увагу методам оцінювання та механізму ринкової конкуренції. Запропоновано практичні завдання і тести щодо набуття практичних навичок маркетингової діяльності та прийняття управлінських рішень. Для викладачів та студентів спеціальності «Маркетинг»

 

 

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Дисципліна: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/2802
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.