Економіка туризму: теорія та практика : підручник



Кількість сторінок: 

544с.

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-617-673-225-9

УДК: 

338.48(075.8)

Бібліографічна картка: 

Економіка туризму: теорія та практика [Електронний ресурс] : підручник / М. П. Мальська, М. Й. Рутинський, С. В. Білоус, Н. Л. Мандюк . ─ Київ : Центр учбової літератури, 2014 . ─ 539 с.

Анотація: 

У підручнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності. Висвітлено суть, принципи, функції, структуру та форми міжнародного маркетингу у зв'язку із стадіями інтернаціоналізації діяльності підприємства. Подано тестові та практичні завдання з курсу "Міжнародний маркетинг" з метою кращого опанування студентами знань, навиків та методів міжнародної маркетингової діяльності. Призначено для студентів спеціальності 6050200 "Менеджмент організацій", а також студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів та фахівців з туризму.

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/2919
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.