Сервісологія і сервісна діяльність: навчальний посібник



Кількість сторінок: 

211с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-966-405-123-8

УДК: 

338.4(075.8)

Бібліографічна картка: 

Малюк Л. П. Сервісологія і сервісна діяльність [Електронний ресурс] : навч. посібник / Л. П. Малюк, О. М. Варипаєв, А. В. Зіолковська. – Х.: ХДУХТ, 2009. – 211 с.

Анотація: 

У посібнику розкрито найбільш важливі питання сервісології та сервісної діяльності та зміст їх основних понять, відображено специфіку сервісології та сервісної діяльності як загальноосвітньої міждисциплінарної дисципліни. Посібник розраховано на студентів, викладачів та фахівців галузі.
Посібник розкриває: Теоретичні основи сервісології. Роль і місце сервісології в системі наукового знання. Основні поняття й визначення в сервісології. Класифікація потреб. Загальна характеристика потреб. Становлення теорії потреб у суспільно-історичному розвитку. Сучасні наукові концепції потреб людини. Інтегративна концепція потреб людини. Особливості формування й задоволення комплексу базових потреб. Теоретичні основи сервісної діяльності. Класифікація послуг, їх загальна характеристика. Сучасні аспекти сервісної діяльності. Особливості ринку послуг в Україні. Сервісні технології, сучасні форми обслуговування. Культура сервісної діяльності. Етика і психологія сервісної діяльності.

Напрям підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/2927

Локальне джерело: 

https://www.twirpx.com/file/395980/

Авторські права: 

ХДУХТ
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.