Стратегічний маркетинг: підручник



Кількість сторінок: 

612с.

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-611-01-0387-9

УДК: 

658.8(075.8)

Бібліографічна картка: 

Балабанова, Л. В. Стратегічний маркетинг [Електронний ресурс] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. ─ Київ : Центр учбової літератури, 2019. ─ 632 с.

Анотація: 

Підручник підготовлено з метою сприяння підвищенню усвідомленості суті та методології стратегічного маркетингу студентами економічних спеціальностей. Він також є практичним помічником у прийнятті стратегічних маркетингових рішень керівниками і спеціалістами підприємств. Зміст підручника «Стратегічний маркетинг» складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині «Методологічні основи стратегічного маркетингу» визначено сутність, роль і завдання стратегічного маркетингу, з’ясовано методику розробки стратегій сегментування і вибору цільового ринку, визначено підходи до розробки маркетингових стратегій диференціації і позиціонування. У другій частині «Портфельні і конкурентні маркетингові стратегії підприємства» опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу, з’ясовано підходи до розробки конкурентних маркетингових стратегій підприємства. У третій частині «Підтримуючі стратегії маркетингу підприємства та механізми їх реалізації» охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу, розглянуто маркетингові товарні, цінові, збутові, комунікаційні стратегії, визначено методику оцінки ефективності і вибору оптимальних стратегій маркетингу, умови їх успішного впровадження. Підручником можуть користуватися також магістранти, аспіранти, викладачі вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, наукові співробітники, підприємці, керівники та спеціалісти підприємств, яких цікавлять актуальні питання сучасного стратегічного маркетингу
 

Напрям підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/2928
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.