Управління якістю в туризмі: підручник



Автор: 

Кількість сторінок: 

328с.

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-617-673-329-4

УДК: 

338.486.3(075.8)

Бібліографічна картка: 

Кудла Н. Є. Управління якістю в туризмі [Електронний ресур] : підручник / Н. Є. Кудла . ─ Київ : Центр учбової літератури, 2019 . ─ 328 с.

Анотація: 

У підручнику комплексно розглянуто теоретичні та практичні аспекти управління якістю в туризмі. Визначено постулати якості у сферах надання послуг розміщення й харчування, транспортних, туристичного посередництва й організації та обслуговування туристичного руху. Наведено численні практичні приклади, наукові розвідки вітчизняних та закордонних фахівців й особисті спостереження автора. Охарактеризовано сутність якості людських ресурсів, а саме значення персоналу першої лінії за для розпізнання потреб споживачів туристичних послуг, формування комунікації з клієнтом унаслідок безупинного покращення якості. Для студентів, які навчаються за спеціальностями «Туризм», «Готельно-ресторанна справа», «Менеджмент і адміністрування», слухачів закладів післядипломної освіти, викладачів, аудиторів з якості та всіх, кого цікавить проблема якості туристичних послуг.

Напрям підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/2945
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.