Автор:
Кількість сторінок:
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
ISBN:
УДК:
Предметні терміни:
Бібліографічна картка:
Анотація:
У підручнику наведено рекомендації з проектування нового туристичного продукту / туристичної послуги / туру / турпакету з урахуванням вимог міждержавних та національних стандартів, нормативних документів, організаційних вимог для розроблення маршрутів і турів. Розглянуто процеси організації туроператорського бізнесу, взаємодії суб’єктів туристичного ринку для створення якісного турпродукту, схеми його просування та дистрибуції; формування програм туристичного обслуговування, документального забезпечення процесів створення, комплектування, реалізації турів та планових турпакетів; організації обслуговування туристів.
Підручник призначений для користування студентами закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців сфери туризму, а також практиків, які організовують туристичні подорожі, розробляють туристичний продукт, обслуговують туристів та екскурсантів. Також може бути рекомендований практичним фахівцям для створення інноваційного туристичного продукту на видових ринках.
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог: