Туроперейтинг: підручник



Кількість сторінок: 

304с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-966-629-908-9

УДК: 

338.486(075.8)

Бібліографічна картка: 

Михайліченко, Г. І. Туроперейтинг [Електронний ресурс] : підручник / Г. І. Михайліченко . ─ Київ : [Київ. нац. торг.-екон. ун-т], 2018 . ─ 304 с.

Анотація: 

У підручнику наведено рекомендації з проектування нового туристичного продукту / туристичної послуги / туру / турпакету з урахуванням вимог міждержавних та національних стандартів, нормативних документів, організаційних вимог для розроблення маршрутів і турів. Розглянуто процеси організації туроператорського бізнесу, взаємодії суб’єктів туристичного ринку для створення якісного турпродукту, схеми його просування та дистрибуції; формування програм туристичного обслуговування, документального забезпечення процесів створення, комплектування, реалізації турів та планових турпакетів; організації обслуговування туристів.
Підручник призначений для користування студентами закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців сфери туризму, а також практиків, які організовують туристичні подорожі, розробляють туристичний продукт, обслуговують туристів та екскурсантів. Також може бути рекомендований практичним фахівцям для створення інноваційного туристичного продукту на видових ринках.

Спеціальність: 

Напрям підготовки: 

Дисципліна: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3035
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.