Редактор:
Кількість сторінок:
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
ISBN:
УДК:
Предметні терміни:
- підприємництво
- мотивація
- державне регулювання
- виробниче підприємництво
- інноваційне підприємництво
- цифрове підприємництво
- торговельне підприємництво
- стартап
- власна справа
- статут
- бізнес-модель
- бізнес-планування
- бізнес-аналітика
- бізнес-етика
- маркетинг
- менеджмент
- реклама
- стратегії
- ризики
- психологія
- соціальна відповідальність
- підприємницька таємниця
- торговельна безпека
- логістика
- зовнішньоекономічна діяльність
Бібліографічна картка:
Анотація:
У підручнику викладено теоретичні та методичні засади організації торгівельного підприємства, які супроводжуються наочними ілюстраціями, шо надає додаткову можливість більш якісного засвоєння матеріалу. Підручник містить практичні завдання, зміст яких сприяє отриманню певних навичок по інтегруванню багатоаспектних спеціальних знань для вирішення актуальних проблем практичної діяльності суб’єктів підприємства.
Підручник призначений для підготовки бакалаврів зі спеціальності «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність», а також буде корисим лля викладачів та фахівців, що працюють у сфері підприємництва і торгівлі.
Факультет:
Кафедра:
Спеціальність:
Тип документу:
Каталог: