Брендинг і маркетинг територій. У чому секрет найбільш успішних міст в Україні? : кейс-стаді



Кількість сторінок: 

58с.

Дата: 

Мова: 

УДК: 

659.126:658.8

Бібліографічна картка: 

Брендинг і маркетинг територій. У чому секрет найбільш успішних міст в Україні? [Електронний ресурс] : кейс-стаді / Федерація канадських муніципалітетів / Проект міжнародної технічної допомоги«Партнерство для розвитку міст», 2019. - 58 с.

Анотація: 

З квітня 2015 року до грудня 2020 року Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади впроваджує проект міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС), спрямований на зміцнення муніципального сектору, упровадження ефективного демократичного врядування та прискорення економічного розвитку міст в Україні. Це видання підготовлено для відображення досвіду Проекту ПРОМІС у сфері брендингу та маркетингу територій на прикладі 6 міст і 2 об’єднаних територіальних громад України та виведення формули створення успішної маркетингової стратегії та побудови й просування муніципального бренда. Зміст видання є виключно думкою авторів і не обов’язково відображає офіційну позицію Міністерства міжнародних справ Канади. Будь-яку частину цього видання не можна відтворювати або використовувати в жодний спосіб без відповідного посилання на першоджерело й Проект ПРОМІС.

Повне відтворення тексту цього видання в будь-якій формі можливе лише з письмової згоди Проекту ПРОМІС.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3709

Авторські права: 

http://pleddg.org.ua/
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.