Маркетинговий аудит: навчальний посібник



Кількість сторінок: 

320с.

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-617-673-304-1

УДК: 

658.8:657.6(075.8)

Бібліографічна картка: 

Корягіна С. В. Маркетинговий аудит [Електронний ресурс] : навч. посіб. / С. В. Корягіна, М. В. Корягін. - К. : Центр учбової літератури, 2014. - 320 с.

Анотація: 

Розкрито сутність та зміст маркетингового аудиту. Визначено місце маркетингового аудиту у маркетинговій діяльності підприємств. Розглянуто основи організації та методики маркетингового аудиту. Викладено методику проведення маркетингового аудиту за такими напрямами: аудит середовища маркетингу, аудит стратегії маркетингу, аудит організації та допоміжних систем маркетингу, аудит ефективності маркетингової діяльності, аудит складових маркетингу (товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства). Навчальний посібник призначений для навчальних цілей і адресований студентам, аспірантам, викладачам вищих навчальних закладів економічного профілю, практичним працівникам, що навчаються або працюють у сфері маркетингу і маркетингового аудиту

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Дисципліна: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3716

Авторські права: 

https://www.twirpx.com/
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.