Методичні рекомендації для самостійної роботи з дисципліни «Аналітичні маркетингові моделі» для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальності 075 Маркетинг освітня програма «Маркетинг»



Кількість сторінок: 

22с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.82(07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації для самостійної роботи з дисципліни «Аналітичні маркетингові моделі» для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальності 075 Маркетинг освітня програма «Маркетинг» [Електронний ресурс] / упоряд.: О. В. Коломицева, Т. І. Бурцева ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2020. – 22 с.

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до самостійного вивчення дисципліни «Аналітичні маркетингові моделі»: мету, завдання та зміст навчальної дисципліни за темами, тематичне планування самостійної роботи, теми рефератів, питання підсумкового контролю знань та приклади тестових завдань для визначення рівня засвоєння знань. Для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг»

 

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3734
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.