Автор:
Кількість сторінок:
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
Предметні терміни:
Бібліографічна картка:
Анотація:
Головним завданням курсу «Конкурентоспроможність підприємства» є вивчення базових положень теорії конкуренції, конкурентних переваг та конкурентоспроможного управління підприємством, набуття навичок оцінки рівня конкурентоспроможності різних об’єктів (продукції, технології, персоналу, підприємства тощо) та вироблення конкурентоспроможних рішень щодо досягнення необхідних конкурентних переваг. «Конкурентоспроможність підприємства» опирається на філософську методологію (діалектичний метод, принципи детермінізму, ізоморфізму та ін.), загальнонаукову методологію (системний підхід, структурно-функціональний підхід), та конкретнонаукову методологію (методи: математичні, графічні, порівняння, вимірювання, експертних оцінок, кореляційний аналіз, факторний аналіз, абстрагування та ін.)
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Тип документу:
Каталог: