Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник



Кількість сторінок: 

468с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-617-7605-04-0

УДК: 

658.8(075.8)

Бібліографічна картка: 

Олексенко, Л. В. Маркетингова політика розподілу [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Олексенко . ─ Київ : Ліра-К, 2018 . ─ 468 с. ─ режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3777

Анотація: 

Навчальний посібник присвячено теорії маркетингової політики розподілу підприємств, методології її дослідження, вдосконаленню управління політикою розподілу на основі маркетингу в сучасних умовах розвитку України. Висвітлено теоретичні, методологічні та практичні аспекти складових маркетингової політики розподілу продукції підприємств. Розглядаються основні поняття видів та форм розподілу, теоретичні та практичні питання формування, конструювання та функціонування каналів збуту, використання найбільш ефективних систем збуту продукції, порядок прогнозування, управління та організації системи розподілу підприємств.

Навчальний посібник призначений для студентів, магістрантів, аспірантів, викладачів вузів, науковців, а також для підприємців і фахівців торговельних підприємств, які займаються проблемами управління маркетинговою політикою розподілу.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Дисципліна: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3777
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.