Маркетингові стратегії зростання аграрних формувань: монографія



Кількість сторінок: 

276с.

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

ISBN: 

978-611-01-1686-2

УДК: 

658.8+631.1+338.43

Бібліографічна картка: 

Ларіна, Я. С. Маркетингові стратегії зростання аграрних формувань [ Електронний ресурс ] : монографія / Я. С. Ларіна, К. С. Завальнюк . ─ Київ : Центр учбової літератури, 2020 . ─ 279 с. ─ режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3786

Анотація: 

У монографії визначено сутність та уточнено класифікацію маркетингових стратегій зростання, проаналізовано основні методи та етапи їх формування. Здійснено аналіз основних маркетингових показників діяльності досліджуваних аграрних формувань та проведено комплексну оцінку маркетингових стратегій. Виявлено найбільш значущі чинники зростання у досліджених агроформуваннях та надано рекомендації щодо обгрунтування вибору маркетингової стратегії для розвитку конкретних аграрних формувань Хмельницької області.

Розроблено механізми реалізації маркетингових стратегій зростання аграрних формувань, що дозволить їм значною мірою оптимізувати виробничо-збутову діяльність, домогтися високих темпів економічного зростання на найближчу перспективу.

Монографія призначена для науковців. керівників, спеціатістів АПК, студентів, аспірантів та викладачів маркетингу закладів вищої освіти України.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/3786
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.