Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Економіко-математичні методи та моделі в маркетингу» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг заочної форми навчання



Кількість сторінок: 

19с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8:330.4](07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Економіко-математичні методи та моделі в маркетингу» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг заочної форми навчання [Електронний ресурс] / упоряд.: О.В. Коломицева, Т.І. Бурцева ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. – 19 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4326

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Економіко-математичні методи та моделі в маркетингу»: загальні методичні рекомендації, завдання до контрольної роботи, методичні рекомендації до виконання теоретичних та практичних завдань контрольної роботи, питання до іспиту та критерії оцінювання.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми «Маркетинг» заочної форми навчання.

УДК 658.8:330.4](07)

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4326
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.