Автор:
Кількість сторінок:
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
Бібліографічна картка:
Анотація:
Видання містить методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Економіко-математичні методи та моделі в маркетингу»: загальні методичні рекомендації, завдання до контрольної роботи, методичні рекомендації до виконання теоретичних та практичних завдань контрольної роботи, питання до іспиту та критерії оцінювання.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми «Маркетинг» заочної форми навчання.
УДК 658.8:330.4](07)
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Тип документу:
Каталог: