Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг заочної форми навчання



Кількість сторінок: 

14с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8(07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг заочної форми навчання [Електронний ресурс] / упоряд.: О.В. Коломицева, С.М. Пепчук ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. – 14 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4327

Анотація: 

Видання містить методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Поведінка споживача»: загальні методичні рекомендації, завдання до контрольної роботи, методичні рекомендації до виконання теоретичних та практичних завдань контрольної роботи та питання до іспиту.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми «Маркетинг» заочної форми навчання.

Спеціальність: 

Ступінь підготовки: 

Дисципліна: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4327
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.