Автор:
Кількість сторінок:
26с.
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
658.8:330.341.1](07)
Бібліографічна картка:
Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд.: Л.С. Васильченко, С.М. Пепчук ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. – 26 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4335
Анотація:
Видання містить методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг інновацій»: вступ, загальні положення, структуру курсової роботи, правила та вимоги до оформлення курсової роботи, критерій оцінювання, рекомендований перелік тем.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг освітньої програми «Маркетинг» усіх форм навчання.
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог:
Ідентифікатор URL:
http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4335