Кількість сторінок:
Місце видання:
Дата:
Мова:
ISBN:
УДК:
Бібліографічна картка:
Анотація:
У навчально-методичному посібнику розглянуті поняття «наставництво» і «наставник», визначено зміст та види наставництва, практики наставництва. Представлено переваги наставництва для наставників та підопічних, характер та методи взаємодії наставника і підопічного, ролі наставника. Узагальнено бар’єри для розвитку програм наставництва. Окреслені основні мотиваційні складові залучення наставників та складові процесу залучення наставників. Запропоновані матеріали можуть бути використані для підготовки аналітичних і інформаційних матеріалів з молодіжної тематики, розробки навчальних та тренінгових програм підвищення професійних компетенцій фахівців молодіжної сфери, впровадження нових лекційних курсів, спецкурсів з питань наставництва для студентів закладів вищої освіти. У навчально-методичному посібнику використані результати звіту науково-дослідної роботи «Шляхи реалізації молодіжної політики в об’єднаних територіальних громадах», проведеної у 2019–2021 рр
Факультет:
Кафедра:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Тип документу:
Каталог: