Кількість сторінок:
24с.
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
658.8.03(07)
Бібліографічна картка:
Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг заочної форми навчання
[Електронний ресурс] /упоряд.: О.В. Коломицева, Л.С. Васильченко ; М-во освіти і науки України, Черкас, держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. – 24 с. – режим доступу: http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4528
Анотація:
У методичних рекомендаціях викладаються основні вимоги до написання контрольної
роботи з навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення», структура, об’єм, вміст і
критерії її оцінки.
Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 Маркетинг
освітньої програми «Маркетинг» заочної форми навчання.
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог:
Ідентифікатор URL:
http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/4528