Автор:
Кількість сторінок:
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
Бібліографічна картка:
Анотація:
Досліджено теоретичні основи інноваційного менеджменту в туризмі, розроблення та запровадження інноваційного туристського продукту, використання інформаційних технологій в його формуванні, обслуговування туристів; наведено новітні механізми та методи управління міжнародними та вітчизняними підприємствами сфери туризму. Навчальний посібник рекомендований для здобувачів і викладачів спеціальності 242 – Туризм, фахівців із ресторанного, готельного господарства, туризму, науковців і практиків, які працюють у галузі управління інноваціями, а також для всіх, хто цікавиться цією проблематикою.
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Тип документу:
Каталог: