Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Соціальний маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 232 Соціальне забезпечення усіх форм навчання



Автор: 

Кількість сторінок: 

17с.

Видавець: 

Місце видання: 

Дата: 

Мова: 

УДК: 

658.8:364](07)

Бібліографічна картка: 

Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Соціальний маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 232 Соціальне забезпечення усіх форм навчання [Електронний ресурс] / упоряд. О.В. Якушев ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2023. – 17 с. – режим доступу: https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5198

Анотація: 

У методичних рекомендаціях визначається мета і завдання дисципліни «Соціальний маркетинг», наводиться зміст дисципліни, питання, що виносяться на практичні заняття, рекомендації щодо виконання завдань для самостійного опрацювання тем дисципліни.
Для полегшення самостійного вивчення дисципліни і виконання індивідуальних завдань наводиться список рекомендованої літератури.

Ступінь підготовки: 

Дисципліна: 

Тип документу: 

Каталог: 

Ідентифікатор URL: 

https://elib.chdtu.edu.ua/e-books/5198
  • Електронна версія матеріалу доступна для завантаження лише зареєстрованим користувачам Електронно-бібліотечної системи ЧДТУ.
  • Усі завантажувані матеріали захищені авторськими правами, усі права належать їх законним правовласникам.