Автор:
Кількість сторінок:
Видавець:
Місце видання:
Дата:
Мова:
УДК:
Предметні терміни:
Бібліографічна картка:
Анотація:
У підручнику представлено комплексне висвітлення теоретичних і практичних сторін всіх етапів створення, виведення на ринок, підтримання, зміцнення та капіталізації на ньому брендів товарів, послуг, компаній з метою завоювання ними лідируючих позицій на ринку. Книга містить ілюстративний матеріал, докладно відображено сучасний рівень розвитку наукових знань з дисципліни та зарубіжний досвід. Після кожного розділу наведено запитання та завдання для самоконтролю і вправи, що істотно полегшує засвоєння матеріалу.
Для студентів вищих навчальних закладів. Може бути корисний викладачам економічних і гуманітарних вузів та факультетів, аспірантам, господарським працівникам і спеціалістам в області комерції та управління.
Факультет:
Спеціальність:
Ступінь підготовки:
Дисципліна:
Тип документу:
Каталог: